onsdag den 5. november 2008

Før og efter!

Jeg tenkte nu å gi jer/dere et tips om hvordan i/dere kan lage en flott dør i shabby sick stil:

FØR/UDGANGSPUNGTET

FØR/UDGANGSPUNGTET

ETTER
Hele døren males i hvitt. Så får man tak i tynne lister, gjerne litt profilerte, som kan bruker til å lage tre speil.
Gå så på marked å kikke etter gamle dørhåndtak, som blir prikken over ién.

Dette foto er fra mitt sommerhus i Danmark.
Jeg har lavet slike dører flere steder. De gir den rette stil og sjarme.
Lykke til!

M.V.H Morfarshytte

15 kommentarer:

Solveig sagde ...

Oi så flink du er:)
Dette var litt av en forandring!
Skal huske det til en annen gang, om jeg skulle ha slike dører! Mye billigere enn å kjøpe nye å da:)

Ønsker deg ei god helg!

by Siv sagde ...

Det ble jo kjempeflott!!!
Så flink du er :)
Ha en trivelig helg
*Siv*

Som mine dager er sagde ...

Kjempetips! Det skal ikke mere til, så har man fått en "ny" dør. Og spart masse penger.

Klem.

Brocante sagde ...

Så flotte dører - så slipper man å kaste ut de gamle også! Leste i din datters blogg at det snart blir butikk? Spennende!

Heidi og Cathrine sagde ...

Ja dette ble en superfin dør-"makeover". Døra ble jo så god som ny. Kjempefint. Jammen er du flink:) Takk for tipset.

Det skal bli spennende å følge med den nye butikken din og Tines.
Lykke til!

Ha en fortsatt fin kveld.

:-)

pepperkverna sagde ...

Takk fot tips! MIdt i oppussing her, så slike tips er kjærkomne. Hege

Marianne sagde ...

Ja du er jammen hendig : ) Besøk min blogg og se hvor fin hylle vi har fått på badet! Tusen takk, den er helt perfekt vakker.
Hilsen Marianne

YM sagde ...

Impresionante los detalles, y la particularidad del paisaje, felicitaciones, Ynés, desde Venezuela

Anonym sagde ...

En riktig God Jul til deg og dine:) Juleklem**

Anonym sagde ...

Kjempeflott forvandling :-)

Jeg liker gjenbruk så godt :-)

Godt Nyttår :-)

Anonym sagde ...

Nei, hold da op!

Rigtig spænende å finde en morfar her.

Jeg er norsk men bosatt i Danmark.
Våre aner går tilbake den motsatt vei av dine, vi kommer opprinnerlig fra Lemvig, men har bosatt oss i Hjørring. Og jeg er fulstendig enig med deg at disse to land skulle været ett!!

Har bodd her i ett år snart og trives godt.

Som Tine er jeg opptatt at slidte kanter;o))og reiser ved enhver anledning rundt i nordjylland på jagt efter skatter.

Det var rigtig hyggelig å finde din blog.

Kan du have en god aften.

Knus fra en tidliger tromsøværing.

NIB sagde ...

Hei! Nå er det tre måneder siden du la ut på bloggen, og vi tar deg derfor av NIB. Velkommen tilbake en annen gang!

Maria ( Idekroken ) sagde ...

Så mye finere det ble med en gang. skikkelig fint!
Klem Maria fra Idekroken

tinemor sagde ...

Hei alle sammen.
Jeg har måtte lave meg en ny blogg gå inn på:
http://morfarshytte.blogspot.com/
Og følg meg gjerne
MVH John/Morfar´s hytta

Morfar sagde ...

Hei alle sammen.
Jeg har måtte lave meg en ny blogg gå inn på:
http://morfarshytte.blogspot.com/
Og følg meg gjerne
MVH John/Morfar´s hytta