lørdag den 31. maj 2008

Stilig gammel koffert!


 
Kan dere huske - eller ha sett denne tidligere - en "Forbindingssykekoffert"?
Den "stod" i min første bil i fra 1936 - en deilig Ford Y med røde hjulfelger - "trådeiker".
Kjørekortet skulle jo taes til 18 årsdagen.  Denne flotte bil - meget liten som lignet en Ford Lincoln (i størrelse kun ca. 1/3 av denne).  Nummerskiltet husker jeg ennå - CE 21-782.
Nå har jeg fått kofferten "tilbake", men hvis en annen vil gjerne ha denne, er prisen (ca den samme som en ny i plastikk) - kr.325.
 
Hilsen Morfars Hytta
 

2 kommentarer:

prinsesselinn sagde ...

hei på deg , synes du har en kjempefin blogg , har ment å kommentere førmen .. jeg er litt slow motion. hehe.
Ligger en utfordring tildeg på bloggen min :-)
ha en fin dag...

huset ved bekken sagde ...

En stefar som deg kan jeg også tenke meg.Spennende blogg du har,når starter salget???
Ja, Danmark er et flott land,mildere på mange måter. gleder med til å følge med på sida di

mvh kate B