lørdag den 31. maj 2008

Stilig gammel koffert!


 
Kan dere huske - eller ha sett denne tidligere - en "Forbindingssykekoffert"?
Den "stod" i min første bil i fra 1936 - en deilig Ford Y med røde hjulfelger - "trådeiker".
Kjørekortet skulle jo taes til 18 årsdagen.  Denne flotte bil - meget liten som lignet en Ford Lincoln (i størrelse kun ca. 1/3 av denne).  Nummerskiltet husker jeg ennå - CE 21-782.
Nå har jeg fått kofferten "tilbake", men hvis en annen vil gjerne ha denne, er prisen (ca den samme som en ny i plastikk) - kr.325.
 
Hilsen Morfars Hytta
 

2 kommentarer:

prinsesselinn sagde ...

hei på deg , synes du har en kjempefin blogg , har ment å kommentere førmen .. jeg er litt slow motion. hehe.
Ligger en utfordring tildeg på bloggen min :-)
ha en fin dag...

KATE ♥ sagde ...

En stefar som deg kan jeg også tenke meg.Spennende blogg du har,når starter salget???
Ja, Danmark er et flott land,mildere på mange måter. gleder med til å følge med på sida di

mvh kate B