lørdag den 21. juni 2008

Auksjon

Her er et foto av en gammel symaskin og en gammel smør-tønne. Begge deler i virkbar stand og tilsalgs!



Ja! Du kan tro at vi var på auktion, og det var på Lundamo samfunnshus! Vi skulle rigtig sidde og rå-hygge oss med piknik-kurven, (den er 60 år gl. og gave fra en gammel veninde på Bornholm) ,  men nej - således skulle det ikke være, for auksions-leder, Odd Kastås, manglede en medhjælper. Og rask som jeg er, røg hånden op ,og så måtte jeg stå på senen, og sende slet, slet skjulte blikke ned til jenta mi !!!!!!!!!  


Nå! Men jeg fik da givet bud på noe og fik enkelte ting til vor samling.           
Jeg byder altid på ting der ska restaureres  -  da de er mye billigere. 
Forøvrigt ka jeg anbefale Odd`s auksioner !!!!!!!! Her finder du alt - ligefra dukker - legetøj  - skabe  -  borde - stole  - skabe - bondeting  m.  m.  m. 
Jeg viser her nogle bilder àv sager vi har købt  -  igennem tiden!!!!!!    
Så piker!  Husk at tage dere ægtefælle med alle steder !!!! Og det vil styrke sammenholdet mellem dere !   
 --Ka fortælle en hemmeli -het!!
,- igen.  Min kære jente har utnevnt meg til kafèvenninde, så nå får jeg opplevet byen på kryds og tvers !!  
 Ta den !!!   ;-)

K.h. Morfarshytta

1 kommentar:

Anne sagde ...

Kommer å hjelper deg å rydder .-)))