tirsdag den 10. juni 2008

Takk!!!

Tusen hjertelig takk for deres fine, søde, tilbakemeldinger, om at en mann kan altså også være romantisk. 
Jada! Hva hadde I ellers tenkt?! Jeg mener å man må give alt - for å få, eller opprettholde - eller er der da noe jeg har fått helt galt i halsen?!  

I går aftes spiste vi (kjæresten og jeg)  -vi er jo riktig gift - jordbær med fløde og dertil hvitvin, mens vi sat og nød udsikten mod parken. ..........Og hvad skal vi i aften?......  Jordbær med fløde og hvitvin!!!
Det når aldri at blive kjedelig i den korte sesong.

Så!!!  Mænd: Gå in for den hvide og Chabby chik stil, - og du vil få masse kjærlige tilbakemeldinger av din frue!

Kjærlig hilsen Morfar´s hytta

4 kommentarer:

tinemor sagde ...

Hei
Jeg håper dere hadde en flått dag på auksjonen i går!
Fikk dere tak i noen godsaker?
Klem/Knus

Torunn sagde ...

Fantastisk hyggelig blogg du har!!!

Dette var en flott opplevelse midt i siste uke før ferien, sliten og lei og med vaskebøtta på slep, for du ve; man vasker seg jo ut til ferien for dermed å måtte vaske seg inn igjen nåpr ferien er over >.-)

Hilsen utvandret trønder!

Mitt hvite hus sagde ...

Så koselig dere har det sammen:=)

En romantisk mann med sans for chabby stilen, for en heldig dame din kone er:=) HihI. Kos dere videre og nyt dagene og hverandre:=)

Anne sagde ...

Å så flott du er, ble nok sjarmert litt av det jeg.

Mannen her er litt chabby har blitt med åra..., litt grå og litt slitt, men det knirker da ikke når han går ennå heldigvis.
Ikke rart jeg elsker ham, står jo i stil med interiøret.